[콘바텍 코리아] 인턴 및 정규직 모집 공고 (~채용 시)
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job de-ion<o:p></o:p>
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position title:<o:p></o:p> | professional sales representative <o:p></o:p> |
date:<o:p></o:p> | august 2020<o:p></o:p> |
reports to:<o:p></o:p> | sales bu leader <o:p></o:p> |
job location:<o:p></o:p> | korea<o:p></o:p> |
position summary:<o:p></o:p>
sells and promotes product within defined territory by developing new accounts and expanding uses of product by current accounts. <o:p></o:p>
key responsibilities<o:p></o:p>
sells products by scheduling calls to meet current and potential customers to fulfill revenue and growth. 고객call일정, 현재 및 잠재고객 서비스를 통한 영업 목표 성장을 주도<o:p></o:p>
develops and implements sales strategies by determining the relevant factors (analysis market trends, products, pricing) of existing and potential accounts. 시장분석; 제품과 가격 등의 동향 파악을 통하여 영업전략을 개발하고 실행하여 현재와 잠재 고객을 증대<o:p></o:p>
proactively cultivate a customer base, continuously prospect for new customers, act on leads and persuasively introduce and position products and services. 고객기반을 주도적으로 개발하며, 새로운 고객에 대하여 지속적인 관측과 서비스, 제품과 서비스를 소개하고 주도<o:p></o:p>
drive sales revenue to achieve territory priorities. 담당 지역의 영업실적을 성취하기 위한 주도<o:p></o:p>
provide ongoing product information, training and service primary resource for clinical support. 제품정보, 임상정보 자료를 통한 교육 및 서비스 제공<o:p></o:p>
responds to customer research to develop optimal solutions. 고객 서비스를 위한 최적의 솔루션을 위한 대응<o:p></o:p>
responds to customer needs and complaints regarding products and service by developing creative and feasible solutions. 실현가능한 해결책을 창출하여 고객의 필요사항, 불만 등 제품과 서비스에 관한 대응<o:p></o:p>
customer order management 고객 주문 관리/처리<o:p></o:p>
develop business plans which identify opportunities within current customer base and help formulate sales strategies in conjunction with business unit leader. 사업부와의 조력을 통한 영업전략 수립, 기회의 발현을 통한 사업의 성장을 주도 <o:p></o:p>
develop and maintain professional selling skills 전문적인 영업판매전략을 개발하고 유지<o:p></o:p>
requirement<o:p></o:p>
passion to learn and dedicate to improve sells<o:p></o:p>
good written and verbal communication and interpersonal skills<o:p></o:p>
internship experience and knowledge in medical devices, pharmaceutical market preferred<o:p></o:p>
adequate computer proficiency (ms-office, excel, power point, outlook, zoom, teams) <o:p></o:p>
insight in medical device business is highly preferred. <o:p></o:p>
job de-ion<o:p></o:p>
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position title:<o:p></o:p> | regulatory and quality affairs assistant (temporary contractor)<o:p></o:p> |
date:<o:p></o:p> | 2020 nov<o:p></o:p> |
reports to:<o:p></o:p> | regulatory & quality affairs manager<o:p></o:p> |
job location:<o:p></o:p> | korea<o:p></o:p> |
position summary:<o:p></o:p>
의료기기 규정에 맞게 회사의 의료기기 품질문서 업데이트 및 파일링 <o:p></o:p>
key responsibilities<o:p></o:p>
수입관리기준서 업데이트 및 파일링 <o:p></o:p>
절차서 업데이트 및 파일링 <o:p></o:p>
품질 관련 내부 양식 업데이트 및 파일링 <o:p></o:p>
제품 표준서 업데이트 및 파일링 <o:p></o:p>
기타 문서 작업 <o:p></o:p>
requirement<o:p></o:p>
ms-office 사용능숙 (ms-word) <o:p></o:p>
l 꼼꼼한 문서 작성 능력
입사지원: 이력서, 자기소개서 (인터십, 경력 등이 있는 경우 경력위주의 자기소개서)를 email로 전송<o:p></o:p>
보낼 곳: seijin.park@convatec.com<o:p></o:p>
추가 문의: 위 email 또는 02 2031 0143